۵ راه اینترنت اشیا برای تغییر بازاریابی دیجیتال
۵ راه اینترنت اشیا برای تغییر بازاریابی دیجیتال ,اینترنت اشیا kinds در زندگی روزمره ما انواع مختلفی از دستگاه ها را به هم متصل می کند و مقدار داده تولید شده توسط این دستگاه ها فقط افزایش می یابد. بازاریاب ها می توانند از این داده ها برای ایجاد بینش تأثیرگذار ، شناسایی الگوهایی برای گرفتن تعاملات مشتری و پیش بینی رفتار و شیوه زندگی مشتری استفاده کنند. این بیشتر به پیش بینی ترجیحات مشتری و پیوند دادن آن به قصد خرید کمک می کند.
راهنمای خریداران پلتفرم اطلاعات مشتری (CDP) 2019
به نسخه ۲۰۱۹ راهنمای خریداران CDP خوش آمدید. از آنجا که سیستم عامل های داده مشتری به طور فزاینده ای برای بازاریابان سازمانی ضروری می شوند ، انتخاب بهترین بستر مناسب CDP در میان مجموعه فروشندگان جدید و قدیمی نیز پیچیده تر می شود.
دانلود
بگذارید بررسی کنیم IoT چگونه استراتژی بازاریابی دیجیتال را تحت تأثیر قرار می دهد:
-
شخصی سازی
اینترنت اشیا the این قابلیت را دارد که سبک زندگی مشتری را برای شما باز کند. از ساعت های زنگ دار گرفته تا قهوه سازها ، رزرو کابین برای محل کار ، تعیین وقت ملاقات ، تا ردیاب های تناسب اندام ، همه این دستگاه ها می توانند داده های سرسام آور را ارائه دهند ، که نه تنها عمیق بلکه گسترده است. این داده ها می تواند به بازاریاب ها کمک کند تا اطلاعات ارزشمندی را برای ارائه تجارب غنی مشتری فراهم کنند . (برای مطالعه مقاله “آیا می خواهید شرکت شما بعد از ۲۰۳۰ زنده بماند؟ آیا این سه کار را انجام دهید” اینجا را کلیک کنید)
امکانات بی پایان استفاده از این داده ها برای ارائه پیام های متنی در زمان واقعی وجود دارد.
مثال – به یک علاقه مند به تناسب اندام می توان بعد از اتمام وقت اداری ، عضویت با تخفیف در سالن بدنسازی مجاور را ارائه داد.
-
سرویس فوری
هزاره های متصل امروز همیشه به رضایت فوری احتیاج دارند (برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سه راه رسیدن به مخاطب هزاره اینجا را کلیک کنید) – دسترسی آسان به محصول / خدمات / اطلاعات در هر زمان که بخواهند و هر کجا که بخواهند. مشتریان امروز انتظار خدمات فوری را دارند و حتی یک تأخیر اندک نیز می تواند به معنای از دست دادن فرصت باشد.
یک متخصص حرفه ای را در نظر بگیرید که شیر وی در یخچال کم است. در آینده ، اینترنت اشیا make یخچال متصل را به سفارش “سفارش منظم” شیر از فروشگاه مورد علاقه استاد خود ، در زمان بازگشت از دفتر تحویل خواهد داد.
۵ راه اینترنت اشیا برای تغییر بازاریابی دیجیتال
حیرت آور! اینطور نیست؟
تنها چیزی که شما نیاز دارید این است که دستگاه های خود را به اینترنت متصل کنید و این دستگاه ها قادر به تبادل اطلاعات و ساخت یک سبد خرید برای شما خواهند بود. شما فقط باید روی یک دکمه کلیک کنید و مرتب شوید.
-
فرصت های تبلیغاتی
امکان اتصال هر دستگاهی به اینترنت فرصت های تبلیغاتی فراوانی را در اختیار شما قرار می دهد و تقریباً از هر شی می توان به عنوان کانالی برای جذب مشتری استفاده کرد. به عنوان مثال ، ماشین لباسشویی شما می تواند یک پودر شوینده سازگار را تبلیغ کند.
” همراه اول ” (برای خواندن چهار کلید موفقیت در بازاریابی در جهان همراه اول) اینجا کلیک کنید) در حال حاضر توسط بسیاری از شرکت ها در حال تصویب است. با استفاده از اینترنت اشیا ، مبارزات PPC شاهد روشی به سمت بهترین روش های موبایل خواهند بود. بازاریابان باید بر روی ترکیبی از دستگاه ها مانند زبانه ها ، سیستم های سرگرمی داخل اتومبیل ، لوازم هوشمند و غیره تمرکز کنند.
-
تجزیه و تحلیل و اسناد
داده های عظیم تولید شده توسط اینترنت اشیا به الگوریتم های یادگیری ماشین کمک می کند ، که توانایی تجزیه و تحلیل های پیش بینی را افزایش می دهد. اینترنت اشیا به معنای داشتن نقاط لمس بیشتر برای به دست آوردن داده ها ، جمع آوری اطلاعات مختلف با ردیابی مشتریان است ، که تجزیه و تحلیل بازاریابی را قادر می سازد انواع کمپین هایی را که مشتریان بیشتر به آنها پاسخ می دهند شناسایی کند و اینکه چه شرایط و روندهایی بر تصمیم خرید مشتری تأثیر می گذارد . اکنون می توانیم تجزیه و تحلیل اسناد را با اطلاعات مربوط به ردپای دیجیتالی مشتری ، استفاده از دستگاه و تعاملات ، ادغام کنیم تا درک کنیم مشتری چگونه به تعاملات مختلف بازاریابی واکنش نشان می دهد. اینترنت اشیا the این قابلیت را دارد که مسیر تبدیل کامل را از طریق تمام نقاط تماس و بهینه سازی نتایج در زمان واقعی دنبال کند.
-
سیستم عامل های هوشمند
یک مقدار نجومی از داده ها توسط دستگاه های اینترنت اشیا تولید می شود ، اما برای اثبات مفید بودن آنها باید کاملاً مورد استفاده قرار گیرد. این نیاز به سرمایه گذاری بیشتر در توسعه پشته های فناوری هوشمند وجود دارد ، که می تواند مقدار زیادی از داده ها را اداره کند ، پیام های صحیحی را ارائه دهد و از نتایج استنباط کند و یاد بگیرد.
سیستم عامل های پیچیده بازاریابی دیجیتال قادر خواهند بود داده های وسیع را در مقیاس بلعیده ، تجزیه و تحلیل و عمل کنند و مجموعه داده ها را در زمان واقعی پردازش ، تفسیر و ارزیابی کنند.
اینترنت اشیا همچنین بر توسعه برنامه اینترنت اشیا تأثیر می گذارد که حسگرها ، دستگاه های متصل ، شبکه ، ابر و تجزیه و تحلیل را در هم می آمیزد. برنامه های اینترنت اشیا an به بخشی جدایی ناپذیر از تلفن های همراه تبدیل می شوند و می توانند به عنوان یک بستر بازاریابی و تبلیغات مورد استفاده قرار گیرند.
۵ راه اینترنت اشیا برای تغییر بازاریابی دیجیتال
همه گفته شده ، یک چالش اساسی ، ایجاد تجارب شخصی و مرتبط برای مشتریان بدون مزاحمت است. بازاریابان مسئولیت بیشتری در طراحی کمپین ها خواهند داشت بدون اینکه حریم خصوصی مصرف کنندگان خود را به خطر بیندازند. برای جلوگیری از به خطر افتادن دستگاه های اینترنت اشیا ، باید به مشتریان در مورد استفاده انتخابی از داده ها ، احراز هویت دستگاه ، رمزگذاری قوی و سایر مکانیسم های امنیتی اطلاع دهید.