کاربرد مثبت اینترنت اشیاء در رسانه ها
نقش اینترنت اشیاء در رسانه ها بسیار موثر و کاربردی می باشد. همانطور که در جریان هستید، رسانه ها از مهم ترین راه های تبلیغات و افزایش موثر میزان فروش در سایر کسب و کار ها هستند. این راه موثر در کنار تکنولوژی جدید، اینترنت اشیاء با کیفیت و به صورت کارآمد تری انجام می شود. هوشمندسازی تبلیغات با اینترنت اشیاء در رسانه ها می تواند میزان فروش و محبوبیت کالا یا خدمات شما را افزایش دهد.
جهت بالا بردن میزان کارایی رسانه ها و اطلاعات یا داده های بزرگ نیاز به یک مکانیزم مشخصی برای پردازش رسانهی مورد نظر خواهیم داشت. این مکانیزم با توجه به پیشرفت تکنولوژی همواره از روش های قدیمی تبلیغات جلوگیری نموده و به سمت روش های کاربردی و جدید پیش می رود. یکی از این روش های جدید با بهترین بازدهی استفاده از اینترنت اشیاء در رسانه ها می باشد.
تاثیرات استفاده از اینترنت اشیاء در رسانه ها
در استفاده از IOT در بخش رسانه نیاز به دانستن روش های بررسی داده ها در رسانه ها خواهیم داشت که به دو روش بررسی مصرف کنندگان و ضبط داده ها می باشند. اینترنت اشیاء فرصتی ایجاد خواهد کرد که بتوانید آمارهای رفتاری متنوع مصرف کنندگان را به صورت روزانه جمع آوری و بررسی کنید. بدین صورت بررسی مصرف کنندگان را توسط IOT، هوشمندسازی می کنید. داده های بدست آمده بصورت جامع و کامل می توانند بازاریابی محصول و یا خدمات ما را دگرگون کنند.
از مثال های این روش می توان به تبلیغات گستردهای که توسط اینترنت اشیاء در رسانه های موجود و محبوبی مثل گوشی های همراه فرستاده می شود اشاره کرد. داده های بزرگ هوشمندسازی شده در رسانه ها به صورت مشترک کار می کنند. داده های جمع آوری شده با توجه به میزان علاقه و نظرات مصرف کنندگان توسط اینترنت اشیاء در رسانه تفکیک شده و مناصب ترین شیوهی تبلیغات را با توجه به نظرات مثبت کاربران ارائه می دهد. بدین ترتیب IOT تحولی عظیم در دنیای تبلیغات برپا خواهد کرد.