آیااشیا می توانند اجتماعی شوند؟
ایان کوک به اینترنت اشیا نگاه می کند و می پرسد که چگونه این ایده می تواند خود را نشان دهد و مهمتر از همه ، کارهایی که باید انجام دهند تا از این ایده استفاده کنند.
خبری نیست که اکنون تعداد دستگاه های بیشتری به اینترنت متصل هستند تا تعداد افراد در جهان. در اصل این دستگاه ها برای دسترسی به آنچه در یک سازمان یا وب گسترده تر در دسترس است استفاده می شوند. دستگاه هایی مانند تلفن های هوشمند ، تبلت ها ، چاپگرها ، تلویزیون ها و رایانه های شخصی قدیمی – اساساً سخت افزار.
“اینترنت اشیا” ایده ای است که نشان می دهد نه تنها دسترسی به دستگاه ها می تواند به اینترنت متصل شود ، بلکه مجموعه ای از “اشیا” دیگر نیز می توانند به آن بپیوندند. به عنوان مثال ، اکونومیست شیشه های قرص را توصیف می کند که می دانند بیمار مسن چه زمانی نیاز به مصرف دوز قرص دارد. سپس یک مرکز تماس می تواند به بیمار زنگ بزند و به آنها یادآوری کند که قرص های خود را بخورند.
آیااشیا می توانند اجتماعی شوند؟
پیشرفت “چیز دیگر” ، همانطور که لقب گرفته است ، توسط سه عامل که اکنون به طور عمده حذف شده اند ، کاهش یافته است:
آدرس های IP – اساساً تعداد کافی برای جابجایی وجود ندارد ، اما با معرفی آدرس های IPV6 و ۱۲۸ بیتی ظرفیت ۳۴۰ میلیارد میلیارد میلیارد آدرس منحصر به فرد وجود دارد ، که اکنون باید انجام شود
پهنای باند – در سال گذشته شبکه ها به طور چشمگیری ظرفیت خود را افزایش داده اند ، حداقل با ۴G ، که با افزایش عمده تلفن های هوشمند و رایانه های لوحی تحریک شده است.
ذخیره سازی داده های ابری هزینه ذخیره تمام داده های قابل برداشت از تمام اشیا connected متصل را کاهش داده است.
فکر کردیم جالب است که بپرسیم اگر ماشین ، کابینت کنار تخت یا یک تابلوی نقاشی اصلی که می خرید می تواند “مشخصات” آنلاین خود را داشته باشد ، دقیقاً به همان روشی که بسیاری از ما انجام می دهیم ، تجربه اینترنت چیزها چگونه می تواند باشد؟
آیااشیا می توانند اجتماعی شوند؟
بنابراین کالاهای خود را خریداری می کنید و هنگام تحویل می توانید آنها را در شبکه جهانی وب “فعال” کنید. وقتی این اتفاق می افتد “جدول زمانی” موارد شروع می شود. در این مرحله ممکن است به شما در مورد نحوه جمع آوری کابینت کنار تخت یا نحوه تعمیر و نگهداری وسیله نقلیه دسترسی داشته باشید. از آنجا که کالای شما اکنون بخشی از یک انجمن است ، توصیه هایی از خریداران دیگر ارائه می شود که باعث می شود تعمیر و نگهداری آسان تر از راهنمایی باشد که سازنده در ابتدا ارائه داده است.
در این مرحله خدمات یا محصولات اضافی به شما پیشنهاد می شود. خبرنامه ای که شما را در جریان هنرمند نقاشی خریداری شده ، چراغ خواب یا میز آرایش در همان قسمت ، یا یادآوری های متنی در مورد نیاز سرویس خودروی شما قرار می دهد.
فرصت های بازاریابی شخص ثالث نیز وجود دارد. تولیدکنندگان لاستیک ، نزدیکترین نمایندگی شما ، دعوت به پیش نمایش های نمایشگاه هنر.
آیااشیا می توانند اجتماعی شوند؟
با وقوع رویدادهایی که به محصول شما مربوط می شوند ، در جدول زمانی آن ثبت می شوند. سرویس دهی برای اتومبیل ، مراحلی که در آن به مسافت پیموده شده مشخصی دست پیدا می کند یا اینکه یک فراخوان و جایگزینی قطعه انجام شده است. تصاویر می توانند از مورد مورد استفاده و درجا ارسال شوند (خوب ما ممکن است پاکت را اینجا فشار دهیم ، اما شما متوجه این موضوع می شوید).
با گذشت زمان ، نمایه ای از محصول تولید می شود و در مدت ۵ سال که تصمیم به فروش محصول خود می گیرید ، اکنون محصولاتی از پیش ساخته است که می تواند با سیستم فروش انتخابی شما ارتباط برقرار کند. e-bay ، نمایندگی فروش اتومبیل یا گالری هنری. نمایه محصول با محصول همراه است و اکنون مالک جدید می تواند به داده ها اضافه کند. او به عنوان یک مجموعه دار هنری می تواند نقاشی های دیگر همین هنرمند را ببیند ، ببیند از کدام قسمت ساخته شده است و همچنین به روزرسانی هایی را از این هنرمند دریافت می کند. گالری ای که وی از آن خریداری کرده است همچنین می تواند از اطلاعات مالکان گذشته و حال استفاده کند.
آیااشیا می توانند اجتماعی شوند؟
مالک جدید خودرو به کتابچه های رسمی و جامعه اطلاعاتی که اکنون پنج سال بزرگتر و عاقل تر است ، در مورد خرید آنها دسترسی دارد. با توجه به دانش کالای استفاده شده ، می توان به او محصولات و خدماتی را ارائه داد که مناسب یک وسیله نقلیه ۵ ساله باشد. این امر را با آگاهی از مصرف کننده – سن ، جنسیت و موقعیت مکانی ، جفت کنید و می توانید ببینید که چگونه یک شرکت بیمه می تواند یک قیمت شخصی ارائه دهد.
این مفهوم می تواند در مورد هر محصول یا خدمات اعمال شود. ناوگان وسایل نقلیه ، سخت افزار و نرم افزار کامپیوتر ، لوازم و اتصالات. و تصور کنید که اگر به فناوری RFID متصل شود ، جایی که می تواند موقعیت و وضعیت یک مورد را ردیابی کند ، می توان به دست آورد ، بنابراین ماشین می تواند به شما بگوید که زمان خدمات است یا به شما می گویند که نزدیکترین فروشگاه مبلمان شما دارای یک کالای مکمل است. مورد و در فروش است.
و س questionsالات اجتناب ناپذیر؛ اینها برای تجارت من به چه معناست و چگونه می توانم از آن استفاده کنم یا تهدیدات ناشی از اینترنت را کاهش دهم؟
آیااشیا می توانند اجتماعی شوند؟
این س questionsالات برای پاسخ دادن به شما در معرض خطر قرار گرفتن است ، اما خبر خوب این است که اینترنت چیزها در افق است ، نه در چهره شما ، بنابراین وقت دارید که فکر کنید. برای کمک به شما نکاتی را ارائه داده ایم که شما را در مسیر خود راهنمایی می کنند:
این مفهوم را در جلسه بعدی “استراتژی آینده” خود ارائه دهید و نتایج آن را با سایر مدیران اجرایی خود طوفان فکری کنید.
معنی آن برای محصولات و خدمات شما چیست؟ چگونه می توانید با دادن نمایه آنلاین به آنها ارزش اضافه کنید؟
معنی آن برای دارایی های شرکت شما چیست؟ آیا می توانید ارزش بیشتری از آنها بگیرید؟
آیا خدمات و محصولات دیگری وجود دارد که بتوانید در اطراف این “کانال” ایجاد کنید؟
با تهیه کنندگان در مورد چگونگی افزودن ارزش به خدماتی که ارائه می دهند صحبت کنید.
آیا با اجازه دسترسی مشتریان به مشتریان خود ، می توانید با ارائه دهندگان خدمات و محصولات مکمل روابط و جریانات درآمد جدیدی ایجاد کنید؟
آیااشیا می توانند اجتماعی شوند؟
این ایده را با تکنسین های سازمان در میان بگذارید ، اینکه چه سرویس های موجود ممکن است در ارائه اینترنت شما کمک کنند ، چه تصمیماتی گرفته می شود که ممکن است مانع تحویل شود یا خدمات و زیرساخت های اضافی برای تحقق این امر مورد نیاز است.
Analytics – اطلاعات زیادی ثبت خواهد شد ، می خواهید چه چیزهایی را بدانید و اندازه بگیرید؟
نکات منفی می تواند باشد و چگونه با آنها کنار می آیید؟ برای پرداختن به آنها از یک برنامه سناریو استفاده کنید.
یک پروژه آزمایشی کوچک را در نظر بگیرید که می تواند برخی از ایده های بحث شده را آزمایش کند و از این مزیت حرکت زودرس برخوردار شود.
این ممکن است کمی دور از ذهن به نظر برسد ، اما واقعیت این است که ما در حال حاضر ” اینترنت چیزها ” داریم. س reallyال واقعاً این نیست که “آیا این حتی امکان پذیر است؟” این عبارت “چه ارزشی را می توانیم از تعامل با آن بدست آوریم؟” و به دنبال آن “چگونه این کار را انجام دهیم؟”
آیااشیا می توانند اجتماعی شوند؟