بازاریابی اینترنت اشیا
اینترنت اشیا چیزی فراتر از شبکه دستگاههایی است که برای تولید داده های زیادی به یکدیگر متصل شده اند. اینترنت اشیا already در حال حاضر در همه جا ، در خانه ها و دفاتر ما و حتی در دستان ما است و اشیا world دنیای فیزیکی را با دستگاه های سنجشگر که اطلاعات ارزشمند را از طریق شبکه انتقال و تجزیه و تحلیل می کنند ، متحد می کند.
اینترنت اشیا already در حال حاضر یک فناوری قدرتمند در نظر گرفته شده است که دارای توانایی فوق العاده قوی بازاریابی است. این امر بر نحوه تعامل مشتریان تأثیر می گذارد و رضایت مشتری را افزایش می دهد. فناوری اینترنت اشیا در حال تغییر نحوه تعامل ما با محیط است زیرا شخصی سازی و تنظیم دقیق فناوری را بر اساس نیازها و سلیقه ما ارائه می دهد. این به نوبه خود علاقه شدیدی را برای بازاریابان دیجیتال ایجاد می کند. در اینجا دلیل آن است.
بازاریابی اینترنت اشیا چگونه کار می کند
مدت زمانی که مصرف کننده مجبور بود با پای پیاده به فروشگاه برود تا کالایی را تهیه کند ، مدتهاست که گذشته است. امروزه با کمک فناوری اینترنت اشیا می توان با یک ضربه انگشت یک لحظه این مهم را محقق کرد. ارتباط مستقیم با مصرف کنندگان از طریق دستگاه های هوشمند مهمترین ویژگی IoT به بازاریابی دیجیتال است.
بنابراین تبلیغات اینترنت اشیا چگونه کار می کند؟ مثالی در اینجا آورده شده است: یک مصرف کننده می بیند که دیگر شیر در یخچال باقی نمانده است. با کمک یک برنامه تلفن هوشمند می توان شیر را سفارش و تحویل داد. این راهی است که فروشندگان می توانند از طریق خدمات به روز شده راحت و مناسب ، مشتری خود را با دوام طولانی مدت حفظ کنند.
اینترنت اشیا promises وعده داده است که به دلیل نسل جدیدی از داده های با کیفیت بالا در مورد تجربه محصول مصرف کنندگان از طریق دستگاه های اینترنت اشیا ، به کارآمدترین ابزار تبلیغاتی تبدیل خواهد شد.
بیشتر بخوانید:
- یافتن یک راه حل ساده برای موفقیت اولین پروژه اینترنت اشیا خود
- اینترنت اشیا: دستگاه ها و ابزارهایی که انقلابی در مراقبت های بهداشتی ایجاد می کنند
- در نظر گرفتن تجربه کاربر در اینترنت اشیا
هدف کلی یک تبلیغ فریب یک فرد برای خرید است ، اما مارک یا تاجر نمی تواند پیگیری کند که مصرف کننده با آن محصول پس از خرید چه می کند و چگونه از آن استفاده می کند.
تبلیغات اینترنت اشیا امکان برقراری ارتباط با مصرف کنندگان پس از خرید و “راهنمایی” آنها را از طریق استفاده از محصول برای اطمینان از کارآیی آن فراهم می کند. بازاریاب ها بعداً می توانند محصولات و خدمات دیگری را ارائه دهند که به خریدهای قبلی بستگی دارد. تبلیغات آنلاین و آفلاین نمی توانند این سطح از جزئیات را ردیابی کنند ، اما اینترنت اشیا می تواند.
در عین حال ، لازم به یادآوری است که بازاریابی اینترنت اشیا کاملاً به ارتباط آگهی نمایش داده شده در دستگاه هوشمند بستگی دارد. تمایل فرد به پاسخگویی به تبلیغات اینترنت اشیا on بر اساس وضعیت ذهنی آنها در لحظه نمایش آگهی و مخصوص دستگاه اینترنت اشیا است که استفاده می کنند. بازاریابی اینترنت اشیا باید انواع دستگاههایی را که نمایش تبلیغات در آنها بیشتر مناسب است ، در نظر بگیرد.
اینترنت اشیا چه راه حل هایی برای بازاریابی دیجیتال به ارمغان می آورد
سه زمینه اصلی وجود دارد که بازاریابی اینترنت اشیا بیشترین تأثیر را بر روی آنها خواهد داشت:
تجارت الکترونیک
همانند تبلیغات موبایلی ، جایی که بازاریابان با استفاده از دستگاه های تلفن همراه و اتصال به اینترنت منظم به مصرف کنندگان اعتماد می کنند ، همین ارتباط افراد را نیز هدف قرار خواهد داد.
کانال گذاری مشتری
بازاریابی اینترنت اشیا services خدمات تجارت الکترونیکی یک بازرگان یا مارک را بر روی هر دستگاهی که یک مصرف کننده در خانه یا دفتر دارد ، ارائه می دهد.
اطلاعات بزرگ
تبلیغات اینترنتی گذشته با انبوهی از داده های تعامل با مشتری ، با استخراج مشتریان از زوایای مختلف ، علایق و روال روزمره آنها را استخراج کرده است ، داده های بزرگی را برای بازاریابان ایجاد کرده است. مقدار داده های مصرف کننده فقط رشد خواهد کرد ، بنابراین اینترنت اشیا is به عنوان یک ابزار پشتیبانی غالب برای بازاریابی آنلاین تبدیل می شود و داده های اضافی بیشتری را مستقیماً از دستگاه های اینترنت اشیا تولید می کند.